...med glimtar från den gråskimrande vardagen, kantad av guldkorn och andra små smulor.









fredag 22 oktober 2010

Första snön...

Tänk att första snön alltid är lika fascinerande!
Och att man... eller åtminstone jag, är lika oförberedd och förvånad varenda år och står där som i morse och letar fram vantar, varma skor och gud vet allt, och tänker: att nästa år ska jag ta fram allt det här i god tid.....

Hur som helst är alla barnen glada och vill bygga igloos och ta fram stjärtlappar och åka pulka.....
Själv njuter jag av att det är fredag, som är lika med fredagskryss och en god latte. Senare får jag leta  efter resten av vinterkläderna. Som säkert ändå för små...


Trädgård i snötäcke













1 kommentar:

  1. Vad roligt, tack!

    Känner igen det där med vantar, fick ta på mig dotterns alldeles för små knallrosa vantar igår :)

    Fina kort du har tagit!

    Kram Line

    SvaraRadera