...med glimtar från den gråskimrande vardagen, kantad av guldkorn och andra små smulor.









söndag 13 mars 2011

25-års fest med schlagertema...

Det är inte varje dag man får gå på 25-års fest när man börjar komma upp i min ålder.
Men igår var jag på en påkostad, stor baluns i nya, flotta konferens-och hotellkomplexet vid Centralen.
Temat var så klart schlager och det var livemusik och dans långt in på natten....

Eftersom det var ett tag sedan jag var ute i svängen, eller det har jag ju aldrig riktigt varit, så kände jag mig lite bortkommen med alla unga, trendiga människor med snygga festklänningar och danspuppor med superhöga klackar. Själv hade jag mina gamla eckostövlar , som visserligen är väldigt sköna och bekväma, men inte direkt årets senaste modell.

Hur som helst hade jag mycket trevligt och det är minst tjugo år sedan jag dansade så mycket!


Just det ..... glömde säga att det var min arbetsgivare och företaget Pysslingen som fyllde 25 år!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar